Όταν μια πυρκαγιά ξεσπά στο πλοίο, δεν υπάρχει πυροσβεστική υπηρεσία για να την σβήσει η ευθύνη για αυτό εξαρτάται από το ίδιο το πλήρωμα, άρα ο παράγοντας εκπαίδευση και κατάρτιση πάνω στο θέμα είναι πολύ σημαντικός.
Οι συνέπειες από μια πυρκαγιά στο πλοίο μπορεί να είναι καταστροφικές και όλοι όσοι έχουν εργαστεί σε πλοίο γνωρίζουν τις δυσκολίες διαχείρισης μιας φωτιάς αλλά και την κρίσιμη σημασία της πρόληψης της.
Οι πυρκαγιές φορτίων συμβαίνουν σπάνια και η επίγνωση του κινδύνου απο αυτές να υποτιμάτε πολλές φορές. Ωστόσο, ένα τέτοιο περιστατικό στο πλοίο μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες, όπως απώλεια ζωής ή καταστροφική απώλεια του εμπλεκόμενου σκάφους. Με το μέσο κόστος μιας πυρκαγιάς φορτίου σε αρκετά εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, οι πυρκαγιές φορτίου δεν θα πρέπει να αγνοηθούν.
Όταν μια πυρκαγιά ξεσπά στο πλοίο, δεν υπάρχει πυροσβεστική υπηρεσία έτοιμη να την εξουδετερώσει – αυτό εξαρτάται από το ίδιο το πλήρωμα. Οι πληροφορίες του παρακάτω εγχειριδίου έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν τους πλοιοκτήτες και τα πληρώματα στις προσπάθειες αυτές για την πρόληψη των πυρκαγιών. Διερευνά τις πυρκαγιές φορτίων και τις εκρήξεις, με ιδιαίτερη έμφαση στην αυτό-θέρμανση: εξηγώντας τις αρχές της αυτοθέρμανσης και διερευνώντας διάφορους τύπους πυρκαγιών φορτίων και εκρήξεων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν φορτία χύδην, εμπορευματοκιβώτια και δεξαμενόπλοια.
Το εγχειρίδιο του Swedish Club δεν έχει σχεδιαστεί ως υποκατάστατο των διεθνών κανόνων / κανονισμών που πρέπει να κατανοηθούν και να ακολουθηθούν (SOLA, FSS, IMSBC, IMDG).
Θα δείτε το εγχειρίδιο ΕΔΩ
ΠΗΓΗ: www.swedishclub.com, www.maritimecyprus.com