Το εν λόγω πλοίο χρησιμοποιεί ένα σύστημα Flettner Rotor-Sail με περιστρεφόμενα κυλινδρικά ιστία, με σκοπό την αξιοποίηση της αιολικής ενέργειας για τη δημιουργία πρόωσης. Το σύστημα είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί να λειτουργεί εντελώς αυτόματα, επιτυγχάνοντας σημαντική εξοικονόμηση ισχύος. Επιπλέον, το πλοίο διαθέτει ένα σύστημα υβριδικής (diesel-electric) πρόωσης, καθώς και ειδικά σχεδιασμένη προπέλα και πηδάλιο.
Το E-Ship 1 εξασφαλίζει με αυτό τον τρόπο την μεταφορά των φορτίων της Enercon με ελάχιστες επιπτώσεις στο περιβάλλον, προωθώντας το αίσθημα οικολογικής ευθύνης της εταιρείας, δεδομένης και της ηγετικής της θέσης στον κλάδο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
ΠΗΓΗ: www.naftikachronika.gr