Οι leaders των bulker
Οι τρείς τοπ χώρες των bulker, η Ελλάδα, η Ιαπωνία και η Κίνα, είδαν τους στόλους τους αυξάνονται από πάνω από τα $4 δισεκατομμύρια για κάθε μία. Αυτή η αύξηση οφείλεται κυρίως στις αγορές που πραγματοποιήθηκαν, λόγω του ότι οι τιμές των πλοίων ήταν οι χαμηλότερες από την δεκαετία του 1980.
Ο γερμανικός στόλος εμπορευματοκιβωτίων συρρικνώθηκε σχεδόν $11 δισεκατομμύρια καθ’ όλη τη διάρκεια του 2016 μετά από τις μεγάλες απώλειες στον τομέα. Τα πλοία Panamax και post-Panamax έχασαν μέχρι και 60 τοις εκατό της αξίας τους την στιγμή που ο στόλος των γερμανικών εταιρειών αποτελείται κατά 59% από Panamax και post-Panamax.
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες δεξαμενόπλοιων άρχισαν το 2016 με ναύλους περισσότερο από $100.000 ανά ημέρα. Εντούτοις, το υπόλοιπο του έτους δεν πήγε καλά.
Τα τέλη του 2016
Ως τα τέλη του 2016, ο ελληνικός στόλος είχε συρρικνωθεί κοντά στα $11 δισεκατομμύρια. Δεύτερη ήταν οι ΗΠΑ των οποίων οι απώλειες του στόλου τους έφτασε τα $4 δισεκατομμύρια, λιγότερο από μισό από τις ελληνικές απώλειες.
Πηγή: http://www.dealnews.gr/