Αρχική Ναυτιλιακά νέα Θρασύτατη αξίωση των εφοπλιστών: Απαιτούν να προσλαμβάνουν ανασφάλιστους τους δόκιμους ναυτεργάτες

Θρασύτατη αξίωση των εφοπλιστών: Απαιτούν να προσλαμβάνουν ανασφάλιστους τους δόκιμους ναυτεργάτες

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Χωρίς τέλος οι προκλήτικές απαιτήσεις των Ελλήνων Εφοπλιστών – Εξωφρενική η απαίτησή τους να προσλαμβάνονται ανασφάλιστοι οι δόκιμοι ναυτεργάτες – Άμεση η αντίδραση της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ)

Η κυβερνητική πολιτική της συμπόρευσης με το μεγάλο εφοπλιστικό κεφάλαιο και τα συμφέροντά του, η στήριξη της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας του, οδηγεί το παρασιτικό εφοπλιστικό λόμπυ σε νέες εξωφρενικές απαιτήσεις στο πλαίσιο της ενίσχυσης της ασύδοτης επιχειρηματικής δράσης του.

Στην κατεύθυνση αυτή είναι αποκαλυπτική η πρόταση που συνδιαμόρφωσε η αρμόδια επιτροπή την οποία είχε συστήσει ο προηγούμενος Υπουργός Ε.Ν Θ. Δρίτσας και η οποία μετά από μια μακρά περίοδο «κοινωνικού διαλόγου» κατέληξε στο πλαίσιο των θέσεων που αφορούν την ναυτική εκπαίδευση.

Στην επιτροπή αυτή συμμετείχαν εκπρόσωποι του ΥΕΝ, της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, του ΣΕΕΝ, του ΝΕΕ, των Δημόσιων Σχολών Ε.Ν Πλοιάρχων και Μηχανικών καθώς και τα Σωματεία ΠΕΠΕΝ και ΠΕΜΕΝ.

Η ομάδα εργασίας είχε ως αποστολή «την μελέτη, επεξεργασία και υποβολή προς τον Υπουργό Ε.Ν ολοκληρωμένου σχεδίου για την βελτίωση της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης μέσω της αναμόρφωσης του θεσμικού πλαισίου που την διέπει (Υ.Α. Αριθ, Πρωτοκ. 2233,6/31245/2016-11.4.2016)».

Συνολικά το έργο της επιτροπής κράτησε 1 χρόνο. Την άνοιξη του 2017 η ομάδα εργασίας κατέθεσε το τελικό πόρισμα προς τον ΥΝΑΝΠ.

Ανάμεσα στις προτάσεις που διατύπωσε η επιτροπή είναι και η προαναφερόμενη.

Συγκεκριμένα η προτεινόμενη νομοθετική ρύθμιση είναι η εξής:

«Επισημαίνεται ότι, ταυτόχρονα με την εισήγηση, ετέθη προς νομοθετική διερεύνηση η μη καταβολή ασφαλιστικών εισφορών προς το ΝΑΤ για τον εκπαιδευόμενο σπουδαστή παρά μόνο η παροχή ιατροφαρμακευτικής κάλυψης. Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της ΕΕΕ (Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών) αυτή η ρύθμιση καθιστά οικονομικά «ελκυστικότερο» τον εκπαιδευόμενο σπουδαστή για τις ναυτιλιακές εταιρείες.
Επειδή ο χρόνος του εκπαιδευτικού ταξιδιού λογίζεται ως συντάξιμος χρόνος για τον Έλληνα ναυτικό, προτάθηκε εξαγορά αυτού του χρόνου όταν ο Έλληνας Ναυτικός συμπληρώσει τα συντάξιμα χρόνια και κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού ταξιδιού να παρέχεται στον σπουδαστή μόνο ιατροφαρμακευτική κάλυψη».

Όπως σημειώνεται στο σχετικό πόρισμα η πρόταση αυτή έγινε ομόφωνα δεκτή από την ομάδα εργασίας.

Επικεφαλής της ομάδας και συντονίστρια της επιτροπής ήταν η Ασπασία Μουέ καθηγήτρια στην ΑΕΝ. Επίσης άλλη εκπρόσωπος του ΥΕΝ, η οποία πρόσφατα συνταξιοδοτήθηκε, προσλήφθηκε ως στέλεχος σε ναυτιλιακή εταιρεία γνωστού εφοπλιστή για το «πατριωτικό έργο» του οποίου πρόσφατα ασχοληθήκαμε και ο οποίος ζητούσε την κατάργηση των ΣΣΕ για να προσληφθούν έλληνες στην ποντοπόρο ναυτιλία!!!

Σκληρό το σχόλιο της ΠΕΝΕΝ

«Η κυβέρνηση «πρώτη φορά αριστερά» συνεχίζει το θεάρεστο έργο των προηγούμενων αστικών κυβερνήσεων και μέσα από ένα στημένο και κακόγουστο «κοινωνικό διάλογο» με πρόσωπα και φορείς δήθεν «ειδικών» περί της ναυτικής εκπαίδευσης, επιχειρεί με τέτοια κατάπτυστα πορίσματα να θωρακίσει και να διευρύνει παραπέρα το καθεστώς της επιχειρηματικής εφοπλιστικής ασυδοσίας.

Όλη την μεταπολεμική περίοδο το συστημικό πολιτικό κατεστημένο που είχε και έχει την ευθύνη για την διακυβέρνηση της χώρας, στο όνομα της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας του εφοπλιστικού κεφαλαίου παίρνει συνεχώς μέτρα με τα οποία από την μια οδηγεί την μεγαλύτερη ναυτιλία του κόσμου στον αφελληνισμό και από την άλλη υπονομεύει το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης των Ναυτεργατών παρέχοντας και εξασφαλίζοντας προκλητικά προνόμια στο εφοπλιστικό κεφάλαιο.

Φαίνεται για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ δεν είναι αρκετά αυτά που έχει αποσπάσει το εφοπλιστικό λόμπυ από το ελληνικό κράτος και για αυτό δείχνει δείγματα γραφής το αντιλαϊκό παρακμιακό αυτό καθεστώς να διευρυνθεί ακόμη περισσότερο!!

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η θρασύτατη επιδίωξη κυβέρνησης – εφοπλιστών, η μαύρη ανασφάλιστη εργασία να αγγίξει το 90% στην ποντοπόρο ναυτιλία, να επεκταθεί και στους έλληνες Ναυτεργάτες.

Στην κατεύθυνση αυτή δέχεται και υιοθετεί την εφοπλιστική απαίτηση οι δόκιμοι Ναυτεργάτες, που κάνουν τα εκπαιδευτικά τους ταξίδια, να μην τους παρέχεται η κοινωνική ασφάλιση παρά μόνο η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη!!!

Όσοι και όποιοι συμμετέχουν, συνδιαλέγονται σε τέτοιες βρώμικες επιτροπές και στην κατεύθυνση αυτή να παράγουν νέα προνόμια για το εφοπλιστικό κεφάλαιο αγνοώντας και περιφρονώντας ότι αυτά και άλλα μέτρα θίγουν τα ασφαλιστικά δικαιώματα των Ναυτεργατών και ταυτόχρονα με τέτοια μέτρα βουλιάζουν ακόμη περισσότερο τα κοινωνικοασφαλιστικά ταμεία των Ναυτεργατών στην κρίση και στην οικονομική κατάρρευση, φέρουν βαρύτατες ευθύνες απέναντι στον Ναυτεργατικό κόσμο και μετατρέπονται αντικειμενικά σε υποχείρια των εφοπλιστών για να υλοποιούν τα στενά συντεχνιακά τους συμφέροντα.

Σημειώνουμε ότι ο αριθμός των δοκίμων – σπουδαστών που τελειώνουν τις δημόσιες σχολές Ε.Ν Πλοιάρχων – Μηχανικών ξεπερνούν τους 1000 ετησίως και αποτελούν περίπου το 20% των ελλήνων που εργάζονται στην ποντοπόρο ναυτιλία.

Υπογραμμίζουμε επίσης ότι το εφοπλιστικό κεφάλαιο στην περίοδο 2008 – 2018 όπου οι περικοπές των ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων των Ναυτεργατών έχουν κυριολεκτικά σφαγιασθεί, δεν επιβαρύνθηκαν ούτε με ένα ευρώ σε αύξηση των ασφαλιστικών τους εισφορών και το βάρος των αντιασφαλιστικών μεταρρυθμίσεων φορτώθηκε μονομερώς στις πλάτες των εν ενεργεία και συνταξιούχων Ναυτεργατών.

Κατά τα λοιπά η ΕΕΕ και ο Πρόεδρός της μπορούν ανενόχλητα και ανεμπόδιστα να αναπτύσσουν επικοινωνιακά φληναφήματα και θεωρίες ότι η ελληνική ναυτιλία είναι συνδεδεμένη με την χώρα και έχει τεράστια συμβολή σε αυτή…….

Είναι προφανές ότι για το ναυτεργατικό συνδικαλιστικό κίνημα το πόρισμα αυτής της επιτροπής δεν έχει την παραμικρή αποδοχή και νομιμοποίηση. Προειδοποιούμε την κυβέρνηση να μην τολμήσει να προχωρήσει σε μια τέτοια άθλια νομοθετική ρύθμιση διότι θα έχει απέναντί της την κατακραυγή όλου του Ναυτεργατικού μας κόσμου αλλά και της ελληνικής κοινωνίας.

Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ».

Πηγή: http://www.newsbomb.gr

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυτό είναι αποτέλεσμα του «τριτοκοσμικού» sandwich courses, συστήματος που έχει εφαρμοστεί , και εχουν αποδεχθεί όλοι, με το επιχείρημα οτι στην πορεία μπορεί να διαλέξει να φύγει απ’ το επάγγελμα όποιος δεν μπορεί
    …(και αφού μπήκε με της πανελλαδικές «του σωρού», πράγματι όπως έχει γίνει, φεύγουν πολλοί, κι’ αυτός ήταν ο στόχος κάποιων για να εδραιώσουν τακτικές «Βάρνας» ,»Κύπρου», και «ιδιωτικών»,μετά την απαξίωση της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης.
    Δεν υπάρχει επάγγελμα και «σπουδή» μέσα -έξω(ο στόχος είναι στην ψυχή και στο μυαλό των νέων ανθρώπων που «διαλέγουν την θάλασσα»).
    Ολα τα επαγγέλματα και οι επιστήμες, «καθαρίζουν» με θεωρία και διπλώματα ( οχι πιστοποιητικά 5ετίας!!!άλλο το up date του επαγγέλματος και της επιστήμης με την εξέλιξη της τεχνολογίας που έπρεπε να είναι » πραγματικό, υψηλού επιπέδου – πρακτικής» έγκυρο και έγκαιρο για τον Έλληνα, κι’ άλλο η «απαξίωση» της ναυτικής επιστήμης – της παράδοσης, και του ναυτικού επαγγέλματος όπως γίνεται στην Ελλάδα!!!). Καθώς και οι ανακάλυψη μιάς νέας ειδικότητας χαχαχα!
    Από «φωστήρες» Crew Managers ,»άναυτους-ταληροφονιάδες»
    Junior 2nd Officer!!!!!!
    Αφίστε τον ανθρωπο «δόκιμο» αν δεν κάνει για υπεύθυνος αξιωματικός βάρδιας, ή πληρώστε τον κανονικά και αφίστε τον να κάνει την δουλειά του ναυτίλου σωστά….όπως «απαιτεί» η θάλασσα κι’ οχι το «στεριανό μυαλό σας»!!!
    (οχι καφεδάκι ναί και όχι , επειδή σας συμφέρει!!?).
    Μην τρέξει ν ‘ απαντήσει κάποιος για το τριτοκοσμικό sandwich courses, να το μελετήσει πιό καλά, ποιούς έχει πείσει???
    Υπάρχουν κατα την γνώμη μου επαγγέλματα όπως του ναυτικού του στρατιωτικού κ.α.
    Που θα έπρεπε οι ενδιαφερόμενοι να πηγαίνουν στοχευμένα, με προδιαγραφές, που δεν είναι η στιγμή για την ανάπτυξη μιας τέτοιας ολοκληρωμένης πρότασης…στην συνέχεια ν’ αλλάξει άρδην το πλαίσιο ναυτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, που να έχει πραγματικά σχέση με την θάλασσα, το επάγγελμα, τις τεχνολογικές εξελίξεις,τον αθλητισμό στο υγρό στοιχείο,την παράδοση, και το «Ελληνικό ναυτικό DNA», Αλλα και κίνητρα για την στρατιωτική ναυτική θητεία,εφ’ όσον διαθέτουν ναυτικές δεξιότητες, και πολλά άλλα που ούτε καν έχουν επαφή τα σημερινά παιδιά που διαλέγουν τις «ναυτικές ακαδημίες» μεσα από τις πανελλάδικές και πολλές φορές κατά τύχη!!! σ’ ενα «φαύλο» κύκλο στο μυαλό τους απαξίωσης της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης, των ναυτοδασκάλων,της πατρίδας,της εξάρτησης από «Θρασύτατα-ναυτικά κουμάντα» της στεριάς των περισσοτέρων απρόσωπων σήμερα ναυτιλιακων εταιρειών των fund- ομάδων , και των τραπεζιτών, γιατί σιγά-σιγα χάνονται και οι Ελληνες επιχειρηματίες αυτού του «χώρου»! ).
    Πρέπει να τελειώνουν με την θεωρία σε παράλληλη μικρή πρακτική στις ακαδημίες, να φεύγουν για δουλεία σε συνεχόμενα μπάρκα ως «δόκιμοι» και μετά να αναλαμβάνουν υπεύθυνοι αξιωματικοί, ( οχι να φιλάνε «κατουρημένες ποδιές» για «μπάρκα επιστροφής στα θρανία»!!!!)
    Οσο γιαυτούς που δεν θέλουν συνέχεια, στη θάλασσα μετά το μπάρκο να υπάρχει ισοτιμία διπλωμάτων σχολών – συνέχεια ειδικοτήτων ναυτιλιακών σπουδών στεριάς και άλλων επιλογών που θα θεσμοθετήσουν τα αρμόδια υπουργεία, ώστε να βρίσκουν τον δρόμο τους, και να μην γίνονται «τροχοπέδη» αυτοί για τους «θαλασσινούς- σπουδαστές».
    Οπως και η ανάπτυξη ενός νέου αξιοπρεπούς δυναμικού σχεδίου, για την επαναφορά των Ελληνικών πληρωμάτων, με τόση διαρροή συναλλάγματος σε ξένες χώρες, και τόση ανεργία!
    Αν θέλουμε, ν’αντιμετωπίσουμε «Τούς άσπονδους φίλους μας» ανταγωνιστές της Ελληνικής Ναυτιλίας, και ν’ αρχισει να γίνεται η ναυτιλία πραγματικός πυλώνας ανάπτυξης της μικρής Ελλάδας ⚓

  2. ΓΝΩΜΗ …ΠΡΟΤΙΣΤΩΣ (ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΟΥΣ)Η ΑΘΛΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗ ΓΕΡΟΝΤΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΟΓΙΑΠΑΚΙΑ ΤΩΝ ΝΑΥΤΗΛΙΑΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ (ΚΟΙΝΩΣ ΣΦΟΥΓΓΚΟΛΑΡΙΟΙ ) ΕΥΘΗΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΩΒΕΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ! ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΝΕΠΛΕΞΑΝ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΤΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΘΛΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥΣ! ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΙ ΣΦΟΥΓΓΟΛΑΡΙΟΙ , ΕΝΤΕΧΝΩΣ ΑΠΑΞΙΩΣΑΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ , ΜΕ ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ (ΑΥΞΗΣΙ ΑΝΕΡΓΙΑΣ , ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΙΟ κ.λ.π) ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ! ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΣΕΒΑΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ -ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ Ε.Ν -ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΣΥΝΩΝΗΜΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΔΗΛ.ΑΝΙΔΕΙΚΕΥΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ , ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ , ΤΗ ΕΞΙΔΕΙΚΕΥΣΙ κ.λ.π ΚΟΥΡΕΛΙΑΣΑΝ ΤΗ ΝΑΥΤΙΚΗ & ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΧΡΥΣΣΟΦΟΡΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ! ΚΟΜΠΙΝΕΣ , ΛΟΒΙΤΟΥΡΑ,ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΔΗΛ.ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΩΝ! ΑΝΕΤΑ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΤΑΝ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΙ ! ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑΝ ΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ 13 ΦΟΡΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΠΛΑΣΑΡΩΝΤΑΣ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ SAFETY MANNING KAI TO NEO ΦΡΟΥΤΟ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ JUNIOR ! ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ME ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΑΥΞΗΣΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΩ ΣΥΝΕΧΩΝ ΠΡΟΣΘΗΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΟΠΩΣ SCRUBBERS , MGO COOLING UNIT KAI ΠΛΗΘΟΣ ΑΛΛΩΝ ) ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΝΤΟΧΩΝ ΤΟΥΣ ,ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΑΦΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΕΝΤΕΧΝΩΣ ΤΙΣ ΑΠΛΕΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΣΕ ΚΑΤΕΡΓΟ!Η ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΠΛΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ …ΜΙΣΘΟΙ ITF ΟΥΤΕ ΝΑΤ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ! ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ !ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΑΠΟΔΥΚΝΕΙΟΥΝ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ. 5200 ΠΛΟΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΟ ΕΥΡΗΤΕΡΟ ΚΥΚΛΟ 13000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ 100000 ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ (750 ΠΛΟΙΑ ΜΕ ΕΛΛ.ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΞΕΝΗ ) ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ! ΑΠΟ ΤΗ ΑΛΛΗ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΛΕΩΝ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΑΝ ΣΙΦΟΥΝΑΣ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΠΛΟΙΩΝ , DRONES ,KAI EINAI ΘΕΜΑ 5ΕΤΙΑΣ (ΗΔΗ Η ΚΙΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΛΟΙΩΝ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ) ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΤΑ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΛΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΑΥΛΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΑΛΛΩΝ ΤΥΠΩΝ !ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΕΣ (ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗ ΨΥΧΗ ) ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΣΟΥΝ ΤΗ ΕΞΕΛΗΞΙ ΚΑΙ ΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ,ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΝΑΥΛΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ! ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΠΡΑΞΟΥΝ(ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΕΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ) ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ! ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΛΥΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ & ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ,ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΑΒΙΟΣΕΩΣ ΜΑΣ ,ΤΙΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΓΙΚΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΞΕΒΡΑΚΩΤΑ ΑΠΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ , ΤΟΥΣ ΚΥΝΔΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΜΕ (ΜΕΧΡΙ ΦΥΛΑΚΙΣΕΩΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΑΣΟΜΑΣΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΦΟΡΤΙΑ,ΠΟΡΕΙΕΣ,ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ,ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ Κ.ΛΠ ) ΠΡΟ ΣΥΜΦΕΡΩΝ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΗ !ΕΓΙΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ , ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕ ΜΑΣ ΘΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ! ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΠΛΕΩΝ ΓΙΑ ΔΑΚΡΙΑ !ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΜΑΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΣΕΙ Η ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΟΥΜΕ !ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ !

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ