Αρχική Static Πονοκέφαλο στη Ναυτιλιακή Βιομηχανία Δημιουργεί το Sulphur Cap

Πονοκέφαλο στη Ναυτιλιακή Βιομηχανία Δημιουργεί το Sulphur Cap

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) εξέδωσε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία η ναυτιλιακή βιομηχανία,
καθώς και οι ενώσεις και οι οργανισμοί που την εκπροσωπούν σε διεθνές επίπεδο θα πρέπει να προετοιμαστούν κατάλληλα και εγκαίρως αναφορικά με τις προκλήσεις της εφαρμογής του sulphur cap.

Τον ερχόμενο Ιούλιο αναμένεται να πραγματοποιηθεί στον Λονδίνο συνάντηση των κρατών μελών του IMO σχετικά με την διεθνή νομοθεσία για καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, η οποία αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2020.

Στην ανακοίνωσή του ο ICS αναφέρει ότι οι παραπάνω φορείς έχουν υποβάλει προτάσεις και ερωτήματα με στόχο την ομαλή εφαρμογή από μέρους της διεθνούς ναυτιλιακής βιομηχανίας των αυστηρών περιβαλλοντικών απαιτήσεων.

Στις προτάσεις αυτές περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

·   μια τυποποιημένη μορφή ενός σχεδίου για την εφαρμογή του sulphur cap από τα πλοία, καθώς και ενέργειες που πρέπει να αναληφθούν προκειμένου να διασφαλιστεί η συμμόρφωση των πλοίων με τη διεθνή νομοθεσία,

·   ζητήματα ασφάλειας που συνδέονται με τα καύσιμα που θα είναι συμβατά με το sulphur cap,

·   ένα προσχέδιο για την αναφορά μη διαθεσιμότητας καυσίμων,

·   προτάσεις για τροποποιήσεις του παραρτήματος Annex VI της Marpol προκειμένου να προβλέπονται σημεία δειγματοληψίας για καύσιμα,

·   ζητήματα επαλήθευσης και μηχανισμοί ελέγχου.

Στην ανακοίνωσή του ο ICS δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία δεσμεύεται πλήρως προς την επιτυχή εφαρμογή της διεθνής νομοθεσίας για καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και καλωσορίζει τα σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη που θα προκύψουν από την υλοποίησή της.

Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο αναγνωρίζει ωστόσο ότι η συμμόρφωση σε παγκόσμια κλίμακα του sulphur cap είναι αρκετά περίπλοκη καθώς υπάρχουν ζητήματα προς επίλυση τα οποία αφορούν μεταξύ άλλων την ύπαρξη και επάρκεια των κατάλληλων ναυτιλιακών καυσίμων με τα οποία θα εφοδιαστούν τα πλοία.

Επίσης πρόκληση σημαντική αποτελεί το γεγονός ότι αναμένεται άμεση εφαρμογή της διεθνούς περιβαλλοντικής νομοθεσίας, χωρίς να προβλέπεται κάποια μεταβατική περίοδος.

ΠΗΓΗ: www.naftikachronika.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ